Friday, July 31, 2009

Kerja..kerja

Salam,

Dah start kerja cam ni lah...no time for myself :(
It's a non-stop processes & activities since aku masuk kerja around 9am until 7pm - 8pm almost everyday. Meetings, discussions, interviews....huh. I'm not saying I'm not enjoying my work...it just that I'm feeling all these are not well balanced. I've learned lotz of new things here, no doubt. Cuma mungkin dulu walaupun kerja but still enjoy surf internet, facebook etc..tp kat sini, bkn x boleh...xda masa beb! Bangun giler awal, balik giler lambat...main sat ngan sofea pastu tido. Kesian budak tu...

Cakap pasal Sofea, last weekend we have celebrated her birthday at Taman Tasik Shah Alam.

Ini round bikin 'open party' gitew...Kebetulan ada kenduri kawin kat umah uncle Farush @ Sek 4 Shah Alam. So, we plan after that kenduri...just lepak2 and potong kek lah...and i know my mom memang suka sangat tengok budak2 main esp her own grandchild :p
Maka berkumpul lah sanak saudara kitaorang kat tasik shah alam, near the playground at about 4pm. Budak2, dah nampak playground bukan reti nak duduk diam kan..so kitaorang terus bukak kek, cepat2 suruh sofea tiup & potong kek. Excited giler makcik tuh nampak kek mickey mouse dia :p


So we all lepak there adalah dalam 2 jam gak...buat games sikit, makan KFC, then balik...selesai satu kerja. Kalau tidak, x sudah2 sofea dok nyanyi lagu happy birthday & ala2 tiup kek...dah 3 thn dah anak aku nih...x sangka :p Makin hari, makin bijak...takut aku x dapat bg perhatian & necessary education yg sepatutnya for her level. That day aku dengar la dia cakap chong cheng chong cheng...rupanya anak aku cuba ckp chinese...ha ha..! belakang umah kitaorang ada sekolah cina, so everyday at 12.30noon bebudak nih ada assembly dan ada sorang budak akan bercakap & yg lain ikut...salah sorang yg ngikut adalah anak aku lah...(maid aku yg citer)

K lah. Update later...nak pi makan satay kajang
Chiow!

No comments:

Post a Comment