Wednesday, June 24, 2009

Konflik

Salam,

Kengkadang sms boleh menjadi penyebab konflik...benar kan? bila kita sms, ayat yang cuba disampaikan mungkin disalah tafsirkan oleh penerima dan begitulah sebaliknya...dan aku pulak entah kenapa tadi terasa nak membalas dengan ayat sarcastic juga pada pengirim maka berlaku lah salah faham tersebut :P patutnya aku just jawab OK or any safe answer tp jari ni gatal sikit tadi...ntah lah, geram sbb sedari dulu begitulah persepsi 'dia' pada aku...begitulah cara teguran @ so call ingatan (katanya) pada aku yg bagi aku sarcastic amat caranya...Menegur @ mengingatkan biarlah dengan cara berhikmah, bukan dengan ayat2 kiasan yang menyakitkan hati, bukan dengan font yang besar grrr... biarkan lah dulu, kang lelama kang dia sejuk la balik kot...husband aku offer nak jadik orang tengah...x payah susah2 ler papa, mama settle sendiri jer benda ni...

Nothing much to share today, esok nak gerak ke JB amik maid. I'm dealing directly with the agent there so semuanya urusin sendiri deh...chiow!

No comments:

Post a Comment