Sunday, June 27, 2010

Bersalin sudah....

Asssalamualaikum....
Kembali menge'blog' (boleh ayat ni?) setelah sekian lama mendiamkan diri...hi hi...Nampaknya aku hanya akan update blog bila2 aku suka...ada masa, ada idea,ada mood....adalah update :p

Aku dah bersalin bulan Mei itu hari...to be exact --> 26th May, 2010 and it's a BOY!!!


Walaupun terpaksa menurut cakap doktor to go for C-Section...aku pasrah jer, dah nak buat mcm mana if doctor sendiri yg advice for Ceasar...sedih mmg sedih la sbb nak jugak merasa bersalin normal but based on my condition yg ada diabetes + mcm2 hal lain....terpaksa lah...

Namanya...Muhammad Salman Harith. Laki aku pilih Salman and aku saja je cuba nasib letak Harith kat belakang tu...x sangka lak dia approved...maybe sbb dia kesian tgk aku sakit lepas bedah tu kot hi hi...or mungkin sbb dia syok sgt dah ada baby boy :)

Skrg dalam tempoh berpantang...only 3wks @ mum's house then aku pilih utk balik ke rumah sendiri sbb aku tgk Sofea mengada2 lak kat umah atok opah dia... xnak makan, asyik nak maaaaaaaaaaaain jer.... somemore, my maid pun nampak mcm 'lari dari tugas' jer...ye lah,dah mak aku je dok ngerjakan baby..dia buat donno jer, mcm mana aku nak ajar dia uruskan baby kalau mak aku conquer suma....

K lah. Nak bersiap bawak baby pi klinik utk cucuk 1 bulan....(Aik...! aku ke yang bawak sendiri???) Nak buat camna...laki bz semedang, lgpun hari ni dia ada benda urgent pasal kerja yg dia nak settle...kita buat sendiri lah ek...chaiyok chaiyok!

Adios!

No comments:

Post a Comment